    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew miedzy zwyklem rachunkiem a maklerskim
    Date: Sun, 11 Feb 2007 22:05:17 +0100

    tetrus napisał(a):
    > Witam
    > Oba rachunki mam w BZWBK. Zakladajac je tam myslalem, ze one beda jakos z
    > integrowana i przelewy miedzy rachunkami beda plynne. Tym czasem z rachunku
    > nie moge wykonac przelewu na rachunem domu maklerskiego. Nie ma ma takiej
    > mozliwosci w "przelew na rachune wlasny".
    > Ta sama operacje z rachunku maklerskiego na rachunek zwykly wykonam
    > bezproblemowo. Tam moge wykonac przelew na rachunek wlasny.
    >
    > Jak wykonac przelew z rachunku osobistego na rachunek maklerski? Nie chce
    > korzystac z przelewu na rachunek obcy.
    >
    > Bede wdzieczny za sugestie.

> [...]
    rachunek maklerski i konto w BZ WBK nie sa zintegrowane dlatego na
    liscie kont bankowych nie zobaczysz rachunku maklerskiego (tam jak w
    mBanku i Multi) dlatego tez przelew z konta osobistego na rachunek
    maklerski traktowany jest na przelew obcy

    roznica jest taka, ze nie bedziesz mial kasy blyskawicznie na tym
    rachunku, trzeba poczekac tak jak przy przelewie na rachunek w innym banku

    co za roznica czy wykonasz przelew wlasny czy obcy?

    pozdr.
    RobertS