  • 1. Data: 2007-02-11 10:55:58
    Temat: Przelew miedzy zwyklem rachunkiem a maklerskim
    Od: "tetrus" <t...@p...fm>

    Witam
    Oba rachunki mam w BZWBK. Zakladajac je tam myslalem, ze one beda jakos z
    integrowana i przelewy miedzy rachunkami beda plynne. Tym czasem z rachunku
    nie moge wykonac przelewu na rachunem domu maklerskiego. Nie ma ma takiej
    mozliwosci w "przelew na rachune wlasny".
    Ta sama operacje z rachunku maklerskiego na rachunek zwykly wykonam
    bezproblemowo. Tam moge wykonac przelew na rachunek wlasny.

    Jak wykonac przelew z rachunku osobistego na rachunek maklerski? Nie chce
    korzystac z przelewu na rachunek obcy.

    Bede wdzieczny za sugestie.

    Pozdrawiam
    tetrus

  • 2. Data: 2007-02-11 21:05:17
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    tetrus napisał(a):
> [...]
    > bezproblemowo. Tam moge wykonac przelew na rachunek wlasny.
    >
    > Jak wykonac przelew z rachunku osobistego na rachunek maklerski? Nie chce

    rachunek maklerski i konto w BZ WBK nie sa zintegrowane dlatego na
    liscie kont bankowych nie zobaczysz rachunku maklerskiego (tam jak w
    mBanku i Multi) dlatego tez przelew z konta osobistego na rachunek
    maklerski traktowany jest na przelew obcy

    roznica jest taka, ze nie bedziesz mial kasy blyskawicznie na tym
    rachunku, trzeba poczekac tak jak przy przelewie na rachunek w innym banku

    co za roznica czy wykonasz przelew wlasny czy obcy?

    pozdr.
    RobertS