  • Data: 2009-08-21 08:28:26
    Temat: Re: Przelew pieniędzy UK > PL
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:h6lkqb$4i4$3@inews.gazeta.pl...

    > Przeczesałem archiwum grupy, ale jakoś do końca wszystkich wątpliwości
    > nie rozwiałem. Jak sprawa wygląda.
    > Osoba powraca z UK i chce zabrać zgromadzone oszczędności. Nie wiem ile
    > dokładnie, ale załóżmy 10k GBP. No i nie chce tego targać ze sobą tylko
    > przelać no konto walutowe w PL. Z kontem powiedzmy nie problem ot
    > chociażby z tego powodu, że wraca do kraju, może je sobie założyć w jakże
    > polskim Aliorze ;) Chodzi o sam transfer gotówki. Ciekawie wygląda tutaj
    > moneybookers, który skasuje 0,5 + 1,8 = 2,3 euro. Tylko teraz pytanie czy
> [...]

    Jezeli osoba jest dalej w UK to najlepiej zrobic przelew za 20GBP na konto w
    Alior. Masz walute i w odpowiednim momencie mozna ja przewalutowac po dobrym
    kursie, szczegolnie jak sie komus nie spieszy, bo na razie to PLN sie
    umacnia, ale stawiam na to, ze za pare miesiecy duze odbicie na walutach.
    Alior nie bierze oplaty za przyjecie przelewu wal. ale zalezy czy wezmie ja
    jakis posrednik (generalnie jak bedzie to ponizej 10GBP). Wszyscy posrednicy
    oferujacy transfer kasy ale wyplata w PLN zarabiaja sporo na wymianie, nawet
    Alior ze swoja usluga transferu z karty banku zagranicznego.