  • Data: 2009-08-21 10:03:08
    Temat: Re: Przelew pieniędzy UK > PL
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:h6lnfv$4i4$5@inews.gazeta.pl...

    > No właśnie nie mogę się doczytać w MB jednoznacznie, ale wychodzi mi że u
    > nich przewalutowanie nie jest konieczne. Jak nikt nie rozwieje
    > wątpliwości to trzeba będzie po prostu sprawdzić ;)

    Znalazlem tylko taki zapis;

    W jakiej walucie będą przeprowadzane wyplaty z mojego konta Moneybookers na
    moje konto bankowe?

    Wypaty będą przeprowadzane przez nas w EURO, USD lub oficjalnej walucie
    kraju, w którym ulokowany jest Pański bank. Waluta będzie pokazana przy
    potwierdzeniu każdej z przeprowadzanych przez Państwa wyplat.