eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 08:00:54
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]"

    > Napisz do banku list polecony, co i jak, i że chcesz oddać i niech Ci
    > pisemnie podadzą gdzie.
    > Jak Ci podadzą to przelej kasę, potrącając koszt listu i przelewu.
    >
    > A jaki (czyje) konto Ci podali?

    a kto to wie - przy przelewach i tek nazwa konta nie bylaby sprawdzana
    :-)

    Wgw mnie w zupelnosci wystarczy zgłoszenie do banku odbiorcy mylnego
    przelewu pocztą wewnętrzną lub pisemkiem (z potwierdzeniem zlozenia na
    kopii) - "ta kwota mi się nie należy, możecie oddać ją bankowi skąd to
    przyszło"
    Jesteś wtedy czysty i niech bank się buja z problemem
    *** blad ***