eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Date: Thu, 17 Jul 2008 00:13:23 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 16
    Message-ID: <g5lo7k$gj9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <g5iap1$6io$1@inews.gazeta.pl> <g5iegj$23uv$1@opal.icpnet.pl>
    <d...@a...googlegroups.com>
    <g5j8cf$2eu$1@opal.icpnet.pl>
    <b...@3...googlegroups.com>
    <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1216242740 17001 193.238.180.163 (16 Jul 2008 21:12:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jul 2008 21:12:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451272
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2008-07-16 23:37 Kamil Jońca napisał/a:

    > A poza tym ... klient naprawdę nie musi wiedzieć jak to wygląda "z drugiej
    > strony". Klient chce mieć pewność, że zwróci kasę właściwej osobie.
    > Kontakt telefoniczny tego nie zapewnia.

    Klient dobrze wie od kogo ten omyłkowy przelew przyszedł.
    Widzi numer konta na tym przelewie. Powinien się skontaktować z nadawcą
    w ceu wyjaśnienia tej pomyłki.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1