eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Date: Thu, 17 Jul 2008 00:30:24 +0200

    Drogi Kolego - wydaje mi się że nie masz zbyt mocnej świadomości jak
    to wygląda z drugiej strony. Wyobraź sobie że jesteś doradcą, który
    otrzymuje pocztą wewn. priorytet z centrali związany z PILNYM
    kontaktem do pewnej grupy klientów (raport na popołudnie). Najszybiej
    sprawę załatwisz telefonicznie. Dzwonisz jako doradca do SWOICH
    klientów (do których jesteś przypisany), a więc co do zasady nawzajem
    powinniście się co najmniej kojarzyć, dzwonisz z nr który nie jest
    zastrzeżony a więc ktoś ma wątliwości może oddzwonić do oddziału, lub
    osobiście tą kwestię wyjaśnić. Dla osób, które mają dalej obiekcje
    myślę że bank przekaże odpowiednią korespondencję ale z kilku względów
    (także nie wymienionych przeze mnie - np. jaką mamy pewność że adres
    do korespondencji jest nadal aktualny, czy też odbiorca nie jest na 2-
    tyg. wakacjach etc.) preferuje się najpierw kontakt telefoniczny.

    pozdr.
    e.

    po siedmiu latach w banku mam jednak pewna swiadomosc, nie wiem jakie ty
    masz doswiadczenie....

    doradca dzwoni do "swoich" klientow? swoich to mają doradcy w private
    bankingu, ale w naszym kraju mają ich tak wielu
    więc nawet oni nie są w stanie wszystkich kojarzyc, nie wspominam nawet o
    zwyklych doradcach klienta, ktorzy obsuguja setki jak nie wiecej osob...czy
    jak idziesz do banku to za kazdym razem obsluguje cie ta sama osoba?
    niestety, ale pracownicy wielu bankow dzwonia na komorki z "numeru
    prywatnego", co nie wplywa pozytywnie na ich identyfikacje...
    sprawa o ktorej piszemy dotyczy problemu banku - nie mojego jako klienta, z
    doswiadczenia wiem, ze jezeli bank ma do mnie wazna sprawe to
    wysyla pismo listem rejestrowanym (listy zwykle traktuje jak ulotki), aby
    miec pewnosc, ze klient pismo otrzymal!

    telefon z banku w takiej sprawie NIE zalatwia absolutnie niczego, mozna o
    czyms poinformowac klienta, ale nie podawac numerow kont do przelewu - to
    swiadczy jedynie o braku profesjonalizmu pracownika banku

    w kazdym razie ja w przedmiotowej sytuacji poprosilbym (nawet podczas tej
    rozmowy) o oficjalne pismo z wyjasnieniem przyczyny błędu, wskazaniem
    sposobu postępowania (przelew na konto) oraz stosownym podpisem i pieczatka

    --
    pozdrawiam
    RobertS