eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-17 10:28:34
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    e...@g...com writes:

    > Nie martw się - to nie jest kwestia kosztów:) W sytuacji gdy liczy się
    > czas i dotarcie do źródła a polecony nie daje gwarancji odebrania
    > korespondencji w okresie wakacyjnym praktykuje się inne rozwiązania,
    > ale jeśli chcesz na piśmie myślę że nie ma sprawy:P

    Jasne jasne, bo akurat w tym przypadku liczy sie czas i dotarcie do
    zrodla, a jak "zrodlo" jest na wakacjach w np. Patagonii albo w innej
    Afryce, i wyjatkowo ma dzialajacy telefon, to bank najwyzej za koszty
    roamingu chce jeszcze zaplacic - co na dobre wyjdzie, bo okaze sie ze
    bank musi jeszcze doplacic, i nie trzeba bedzie czekac na powrot
    klienta i zlecenie przelewu w oddziale.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1