eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-17 14:37:19
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 17 Jul 2008 00:13:22 +0200, MK wrote:

    > "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > news:g5llef$g21$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >> Przecież na przelewie jest numer konta nadawcy, więc na to samo konto
    >> wypadaloby te pieniądze zwrócić.
    >
    > Jesli pomylka nastapila z winy banku, to bank skorygowal juz swoj blad
    > (zwrocil kase klientowi).

    Ale tutaj człowiek przelewał pomiędzy swoimi kontami w różnych bankach.

    > Bank utworzy specjalne konto na odzyskane srodki.
    > Jak przelejesz na konto nadawcy, to sytuacje sie zmieni o tyle, ze bank
    > bedzie musial dochodzic kasy od drugiej strony.

    To nie dotyczy sytuacji z tego wątku.

    > W ogole dyskusja na ten temat wydaje mi sie dziwna. Przypomijcie sobie swoje
    > stanowisko w tej dyskusji przy skladaniu najblizszej raklamacji karcianej...
    > Tylko nie przez telefon... w koncu bank moze pomyslec, ze to kawal... ;).

    Hmm, gdy ja dzwonię na infolinię to muszę podać identyfikator i hasło, a
    czasami jestem jeszcze odpytywany z innych danych - to chyba wystarczy do
    zidentyfikowania się pracownikowi call center lub banku. W drugą stronę
    (gdy to bank dzwoni do klienta) takich możliwości uwiarygodnienia się już
    nie ma.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1