eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew w BZWBK - pomocyRe: Przelew w BZWBK - pomocy
  • Data: 2002-04-10 11:56:53
    Temat: Re: Przelew w BZWBK - pomocy
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > > Takie zdarzenia to zupełnie nie jest wina banku. Bank może co najwyżej
    > > > (nawet powinien) w takich sytuacjach oddać klientowi opłatę karną.
    > >
    > > a niby z jakiej okazji? o ile dobrze rozumiem to klient banku nie zapewnił
    > > odpowiednich środków na rachunku, no nie?
    > >
    > I mam pamiętać o transakcjach na kilka miesięcy wstecz i robić sobie urojone
    > blokady na rachunku przez cały ten czas? Też uważam, że wina leżała nie po
    > stronie banku, tylko Pekaosa (ich były POS'y) albo sklepu - mi obojętnie.
    >
    > Pozdrawiam.
    > Phink.

    ujmę to trochę inaczej: czy wykonałeś operacje na te kwoty? z postu wynika, że
    tak. Powinieneś więc zapewnić na rachunku środki, które zapewnią odpowiednie
    zabezpieczenie. o ile się orientuję każdy regulamin karty odpowiedzialność za
    zapewnienie odpowiednich środków na rachunku zostawia po stronie klienta ergo:
    wszelkie roszczenia zwrotu pobranych opłat karnych są bezzasadne.

    kpjm


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1