  • Data: 2005-11-27 14:15:49
    Temat: Re: Przelew z Inteligo do BPH - jak długo
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Karol Lipnicki napisał(a):

    > A jutro mogę się spodziewać tego przelewu - czy dopiero we wtorek ??

    Możesz.

    > Takie coś jest możliwe tylko w polsce....

    Właśnie dałeś klasyczny popis narzekania na nasz kraj (którego nazwę
    piszę się nota bene z wielkiej litery) nie mając żadnego porównania.
    Otóz wyobraź sobie, że polskie przelewy miedzybankowe idą naprawdę
    szybko w porównaniu z innymi krajami (polski Eliksir: min. 2 h, maks. 1
    dzien roboczy - pod warunkiem że bank tego z własnej wredoty nie
    przytrzyma).

    Pozdrawiam!