  • Data: 2009-05-05 18:35:54
    Temat: Re: Przelew z UK do PL z zachwowaniem waluty GBP
    Od: Michał <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 May 2009 08:27:48 +0000 (UTC), piotr napisał(a):

    > Darmowy przelew z Natwesta do PKO BP. Otwarcie i utrzymanie rachunkow darmowe
    > ( w pko otwierasz a'viste z kaucja odzyskiwana przy zamknieciu konta 100GBP).
    > Kasuja jedynie 2funty na miesiac za konto w NATWEST.
    >
    > Maksymalny przelew dziennie chyba 7.999 GBP.

    Sumarycznie najtaniej chyba (akurat w tej sytuacji) wychodzi BZWBK, konto
    za friko tylko opłata za specjalne blankiety do przelewów 3zł (5 sztuk) i
    za każdy przelew 2,5Ł. Limit 750Ł na przelew, max 2kŁ w miesiącu. Tylko
    właściciel rachunku (przynajmniej tak jest w regulaminie) może go wykonać.
    Trochę średnie rozwiązanie, bo nikt "obcy" z zagranicy nie może wpłacić.

    PKO BP 5zł/m-c za rachunek nie mając otwartego (ZŁOTEGO lub PLATINIUM)
    przelew z NatWestu bez opłat - nie zagłębiałem się w szczegóły.

    Citi podobnie, opłata 4,99zł/m-c a, że przelew Citi UK -> Citi PL poprzez
    CitiPhone UK za darmo. Jednak przy braku konta w Citi UK i Pl - chyba
    pierwsze jest najlepsze.

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,