eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew z USA do PLRe: Przelew z USA do PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z USA do PL
    Date: Mon, 12 Oct 2009 17:57:07 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <havjlp$9du$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hav53v$36d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpf181.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1255363065 9662 83.29.47.181 (12 Oct 2009
    15:57:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Oct 2009 15:57:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505112
    [ ukryj nagłówki ]

    > mam taki problem próbuje przelać nie dużą kwotę ($1000) z konta Citibank w
    > USA na konto Citibank w PL. W opcjach bankowości internetowej w
    > amerykańskim Citi jest opcja przelewu za granicę do jednego z oddziałów
    > Citi za granicą. W Polsce to oczywiście Citi Handlowy. Po zatwierdzeniu
    > przelewu pojawia się prośba o kontakt z telefonicznym biurem obsługi Citi
    > (w USA). Oczywiście zadzwoniłem, ale nawet oni nie mogli autoryzować
    > przelewu ponieważ nie mogli sprawdzić statusu zadłużenia (credit). Żadnego
    > zadłużenia nie mam czy to w USA czy w Polsce. Czy ktoś z Was również
    > spotkał się z takim czymś? Nie wiecie może czy system z biura Experian
    > jest dostępny całą dobę i może przez to bankierzy nie mogli tego
    > sprawdzić? Oczywiście Pani nie wiedziała, dlaczego nie pojawia się
    > komunikat itp. W obsłudze klienta (w USA) poradzili wybrać pieniądze w
    > bankomacie co mija się z celem skoro jestem w Polsce.


    Nie mam konta w Citi a jedyne co mi przychodzi do głowy to mianowicie . Czy
    na Twoim koncie sa wystarczajace srodki po zleceniu przelewu na potrącenie
    prowizji 8USD.

    pozd
    as

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1