  • Data: 2008-02-01 18:57:54
    Temat: Re: Przelew z internetu niemile widziany?
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beer wrote:

    > A pani twierdzi, że teoretycznie niby można, ale "u nas w Polsce to
    > jeszcze z tymi przelewami internetowymi to wie pan..." itd... :) I
    > dalej, że niby mogę przelać, ale nie jest to raczej mile widziane.
    > O co biega?

    zwykle biega o to samo, w tym przypadku tez chodzi o pieniadze,
    a dokladnie o koszty obslugi wysylanych klientom potwierdzen

    > Można WYMÓC na kliencie wycieczkę na pocztę lub do jakiegoś banku?
    > Dlaczego mam płacic dodatkowo za jakis przelew?

    przeciez nikt tego nie wymaga

    > Czy rzeczywiście drukowany np. z mbanku dowód wpłaty jest mniej ważny,
    > niż wydany na poczcie?

    w praktyce druczek wydany na poczcie lub potwierdzenie wydane
    przez ubezpieczyciela sa wygodniejsze dla klienta, nie kazdy
    ma czas na prowadzenie dyskusji na temat waznosci druczkow