  • Data: 2011-10-10 17:08:03
    Temat: Re: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Od: Łukasz Bujko <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję bardzo za taką zgodność z Waszej strony. Oczywiście zgadam
    się z Wami jak najbardziej, że reklamacja powinna być wykonana w
    Nordei. Nie zrozumcie mnie źle proszę. Ja naprawdę wiem, że ze swojej
    strony to ja wpływu na odesłanie tych pieniędzy (dość z
    infantylnością :o)) raczej nie mam. Irytuje mnie jednak fakt, że żadna
    osoba w Banku BGŻ nie potrafi mi nic powiedzieć co się może dziać w
    takich sytuacjach. Ja chcę dowiedzieć się tylko jak to działa i
    dlaczego to tyle trwa. W innych bankach są konta do spraw tzw. nie
    wyjaśnionych (nieprawidłowy numer konta, konto zamknięte itp).
    Pojawienie się pieniędzy na takim koncie powoduje działania mające na
    celu odszukanie jakiegokolwiek błędu w operacji i odesłanie pieniędzy
    z powrotem do nadawcy czy próba skontaktowania się z odbiorcą. A w BGŻ
    tylko: nie ma, nie było, nie wiem, być może.