    From: Łukasz Bujko <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Date: Mon, 10 Oct 2011 10:08:03 -0700 (PDT)
    <j6uj1k$7sd$1@news.onet.pl> <j6upas$7re$1@news.onet.pl>
    <j6uq4h$blq$1@news.onet.pl>

    Dziękuję bardzo za taką zgodność z Waszej strony. Oczywiście zgadam
    się z Wami jak najbardziej, że reklamacja powinna być wykonana w
    Nordei. Nie zrozumcie mnie źle proszę. Ja naprawdę wiem, że ze swojej
    strony to ja wpływu na odesłanie tych pieniędzy (dość z
    infantylnością :o)) raczej nie mam. Irytuje mnie jednak fakt, że żadna
    osoba w Banku BGŻ nie potrafi mi nic powiedzieć co się może dziać w
    takich sytuacjach. Ja chcę dowiedzieć się tylko jak to działa i
    dlaczego to tyle trwa. W innych bankach są konta do spraw tzw. nie
    wyjaśnionych (nieprawidłowy numer konta, konto zamknięte itp).
    Pojawienie się pieniędzy na takim koncie powoduje działania mające na
    celu odszukanie jakiegokolwiek błędu w operacji i odesłanie pieniędzy
    z powrotem do nadawcy czy próba skontaktowania się z odbiorcą. A w BGŻ
    tylko: nie ma, nie było, nie wiem, być może.