  • Data: 2005-01-23 12:33:11
    Temat: Re: Przelew z poczty
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Czy oni to robia dalej ręcznie, że im na to całego dnia potrzeba.
    > Miałem wrażenie, że to od razu ląduje w komputerze i spokojenie na
    > następny dzień mogłoby pójść elixirem

    Przede wszystkim, Poczta ma sporo ponad 8 tysięcy placówek. Nie wszystkie
    połączone są siecią WAN. Część danych na dyskietkach spływa drogą pocztową
    do komórek, które je dalej przetwarzają. Stąd właśnie gwarantowany jest
    termin przekazania wpłaty _najpóźniej_ na I sesję Elixiru w drugim dniu
    roboczym po dniu dokonania wpłaty. Nie wyklucza to wcale możliwości, że
    wpłata zostanie przekazana na sesję Elixiru już następnego dnia po dokonaniu
    wpłaty w placówce.