  • Data: 2015-06-12 13:12:43
    Temat: Re: Przelewy PKO BP bez autoryzacji SMS-em
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiadomo. Choć sądzę, że przez Internet. Pytanie, w jakich wypadkach
    > bank nie wysyła kodów SMS. Na pewno przy przelewach pomiędzy rachunkami
    > tej samej osoby. Kiedy jeszcze?

    No właśnie, ciekawe jak bank to traktuje, gdy jest współwłaściciel lub
    pełnomocnik, który ma jeszcze inne konto w tym samym banku, już bez
    współwłasności - wtedy jest SMS przy przelewie na to konto, czy nie?

    Pewnie w tym przypadku przelewy były na zewnątrz, bo inaczej bank by od
    razu wiedział do kogo poszedł przelew. Ale gdzie SMS?
    Czy właściciel konta gwarantuje, że nawet na chwilę nie rozstał się z
    telefonem?