  • Data: 2003-06-13 15:30:58
    Temat: Re: Przelewy do 16:00 w VW e-direct?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bcclrk$3gd$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy to prawda, ze do 16:00 mozna wyslac przelew na trzecia sesje elixiru
    > poprzez e-direct VW Bank? Jesli tak, to jest to bank najbardziej przyjazny
    do
    > zlecania przelewow na ten sam dzien.

    Nie jest to niemożliwe, gdyż trzecia sesja trwa w KIR od 16.00 do 17.30. Ale
    jeżeli tak jest, to utwierdza mnie to w przekonaniu, że darmowy VW to oferta
    promocyjna, tymczasowa - za przelewy wysłane tuż przed sesją bank płaci dużo
    (im wcześniej przed sesją wyśle dane tym prowizja jest niższa). Tak więc na
    dłuższą metę będzie to dla banku niekorzystne.

    Pozdrawiam

    Marek