  • Data: 2005-07-07 19:54:19
    Temat: Re: Przelewy do EU w Millennium od 9,50 PLN
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " plb"
    > Dziwię się huraoptymizmowi grupowiczów. Ta zmiana to wcale nie taka
    > rewelacja. Do tej pory było u nich 0,5% przelewu (min. 10 PLN) plus
    > opłata
    > stała 5 zł. A więc przy przelewach do 250 EUR opłaci się, ale
    > powyżej będzie
    > drożej niż teraz.
    >
    > Nie zmienia to jednak faktu, że nadal będą chyba najtańsi w
    > przelewach
    > zagranicznych.

    zrobilem u nich kiedys po wejsciu millenetu przelew 10 EUR z rachunku
    złotowego do Fortis Banku.
    Wklepali to ręcznie nie zachowując nawet wpisanego przeze mnie tytułu
    operacji i zmieniajac jeszcze kilka rzeczy, a koszt wyniós razem chyba
    165 zł - bo coś na dole cennika drobnym maczkiem w odnośniku chybe nr6
    napisali, że jak jak opłącam wszystkie koszty to ryczałtem kasują mnie
    na 150 zł.
    Tak zrobili, a po paru tygodniach dodali jeszcze koszt Fotisa
    (chyba 25 zl), mimo ze wczesniej zdarli ze mnie duzo wyzszy ryczalt -
    zwrocili po pisemnej reklamacji

    I to ma byc najtanszy bank :-))) i w dodatku do malych przelewów :-)))
    *** blad ***