    From: Karol Nawrot <k...@s...aboutit.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy podatkowe w Multi
    Date: Sat, 08 Jan 2011 14:09:06 +0100

    Filip Lach pisze:
    > Zmieniła się formatka, problem pojawił się w ubiegłym kwartale, zdaje się, że
    > wystarczy zamienić kolejnością numer miesiąca z rokiem i wtedy przechodzą ;-)
    Dzięki, działa! No, w sumie to nie do końca. Zleciłem 4 przelewy
    (kwartalne) i jeden "wszedł", a reszte mi odrzucono (po autoryzacji
    SMSem). Na infolinii nie wiedzieli dlaczego. Okazało się, że numer
    kwartału MUSI być poprzedzony zerem!

    W końcu się udało, ale moim zdaniem ta cała sytuacja, to porażka:
    *system nie informuje, że dane zostały błędnie wprowadzone, tylko
    pokazuje komunikat "Alarm bezpieczeństwa!", który nic nie mówi

    *nigdzie nie ma informacji, o konieczności poprzedzania numeru zerem
    wiodącym, a system odrzuca przelew, zamiast przed jego autoryzacją
    powiedzieć, że dane są błędne

    *na infolinii nie wiedzą, gdzie jest błąd

    Ja na rok mam problem z głowy, może w między czasie coś się zmieni.

    Dzięki, za pomoc.