  • 1. Data: 2011-01-07 19:49:44
    Temat: Przelewy podatkowe w Multi
    Od: Karol Nawrot <k...@s...aboutit.pl>

    Od wczoraj próbuje zlecić przez WWW przelewy podatkowe na obecny rok.

    Próbowałem na trzy sposoby - przez ponawianie przelewu z historii
    rachunku, z przelewów zdefiniowanych i jako przelew podatkowy,
    jednorazowy. I za każdym razem dostaje komunikat "Alarm bezpieczeństwa!".

    Ja nie wiem, tak mało płacę tych podatków, że to dla naszego państwa
    niebezpieczne, czy co?

    Też tak macie?

  • 2. Data: 2011-01-07 20:03:41
    Temat: Re: Przelewy podatkowe w Multi
    Od: Cubus <c...@n...spam.nie>

    W dniu 2011-01-07 20:49, Karol Nawrot pisze:
> [...]
    > jednorazowy. I za każdym razem dostaje komunikat "Alarm bezpieczeństwa!".
    >
    > Ja nie wiem, tak mało płacę tych podatków, że to dla naszego państwa

    A dzwoniłeś do banku i pytałeś się dlaczego tak jest?

  • 3. Data: 2011-01-07 20:15:19
    Od: Karol Nawrot <k...@s...aboutit.pl>

    Cubus pisze:
    > A dzwoniłeś do banku i pytałeś się dlaczego tak jest?
    Dzwoniłem. Poradzono mi, abym nie wysyłał przelewu ze zdefiniowanych,
    tylko jako jednorazowy. Tyle tylko, że to nic nie zmienia. Drugiej próby
    nie podejmowałem, mam nadzieję, że coś naprawią.

    Pisze tutaj, bo zastanawiam się, czy to jakiś większy problem...

  • 4. Data: 2011-01-08 12:24:03
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Karol Nawrot <k...@s...aboutit.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie podejmowałem, mam nadzieję, że coś naprawią.
    >
    > Pisze tutaj, bo zastanawiam się, czy to jakiś większy problem...
    Zmieniła się formatka, problem pojawił się w ubiegłym kwartale, zdaje się, że
    wystarczy zamienić kolejnością numer miesiąca z rokiem i wtedy przechodzą ;-)

  • 5. Data: 2011-01-08 13:09:06
    Od: Karol Nawrot <k...@s...aboutit.pl>

    Filip Lach pisze:
    > Zmieniła się formatka, problem pojawił się w ubiegłym kwartale, zdaje się, że
    > wystarczy zamienić kolejnością numer miesiąca z rokiem i wtedy przechodzą ;-)
    Dzięki, działa! No, w sumie to nie do końca. Zleciłem 4 przelewy
    (kwartalne) i jeden "wszedł", a reszte mi odrzucono (po autoryzacji
    SMSem). Na infolinii nie wiedzieli dlaczego. Okazało się, że numer
    kwartału MUSI być poprzedzony zerem!

    W końcu się udało, ale moim zdaniem ta cała sytuacja, to porażka:
    *system nie informuje, że dane zostały błędnie wprowadzone, tylko
    pokazuje komunikat "Alarm bezpieczeństwa!", który nic nie mówi

    *nigdzie nie ma informacji, o konieczności poprzedzania numeru zerem
    wiodącym, a system odrzuca przelew, zamiast przed jego autoryzacją
    powiedzieć, że dane są błędne

    *na infolinii nie wiedzą, gdzie jest błąd

    Ja na rok mam problem z głowy, może w między czasie coś się zmieni.

    Dzięki, za pomoc.