  • Data: 2007-10-05 05:29:15
    Temat: Re: Przelewy z karty kredytowej Citi ?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Obrot na transakcjach karcianych tak, ale przy bezplatnych przelewach z
    > karty mozna tylko zarobic w przypadku gdy klient korzysta z kredytu na
    > karcie.

    To wszystko prawda.
    Ale te bezpłatne przelewy kosztują ich znaacznie mniej niż mają zysku z
    obrotów, które mógłbym im robić...

    > Widzisz takie oplaty dotycza wszystkich, a znaczy, ze czesc klientow
    > skorzysta z kredytu. Natomiast ubezpieczenia na zycie sa raczej dla
    klientow
    > oszczednosciowych niz kredytowych. To oznacza, ze taki klient
    > najparwopodobniej bedzie splacal karte w terminie, czyli bank na tym nie
    > zarobi.

    Klienci są najczęściej oszczędnościowo-kredytowi, a nie albo tacy albo
    tacy...

    > A jako rozsadna biznesowa decyzje :).

    Z mojego punktu widzenia lepszą decyzją by było wydłużenie GP o jeden dzień
    i polikwidowanie innym niepotrzebnych przelewów z karty za czynsze, za które
    muszą płacić KIR-owi... ;))

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko