  • Data: 2007-10-09 13:04:49
    Temat: Re: Przelewy z karty kredytowej Citi ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Paź, 14:54, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:

    > Już napisałem kilka postów wyżej, że kartę wziąłem m.in. ze względu na te
    > przelewy (choć to nie było decydujące).
    <>
    > Są jednak również takie przelewy jak właśnie owo ubezpieczenie (tak
    > naprawdę, to chyba tylko jeden mam taki ;) ), że kwotę do zapłacenia jak i
    > dzień zapłaty znam na rok do przodu. I to mógłbym "puścić" przez Citi.

    Nie ma mozliwosci deklarowac przyszlych przelewow z karty - musisz sam
    wyklepywac comiesiac, chyba, ze (ktos pisal, ze przy rachunkach za
    komorke tak zrobili) bank zaakceptuje zlecenie stale od
    ubezpieczyciela, ktore comiesiac bedzie obciazac konto twojej karty.
    Allianz kiedys dawal nawet jakies znizki, jesli ktos deklarowal taka
    metode oplacania polisy.

    > korzyściami dla mnie - możliwość posadania kilkuset złotych więcej w gotówce
    > (rzadko, ale czasem się przydaje), niewielki zysk na przetrzymaniu gotówki
    > na eMax/eMax+, niewielki zysk ze sprzedaży punktów 5Plus.

    Najlepiej zapytaj na citiphone o "szefa" i wyslij do niego pismo, w
    ktorym zadeklarujesz , ze nie bedziesz korzystal z oplat mediow z
    karty, ale chcialbys zamiast tego zalozyc jednego tylko odbiorce na
    platnosc polisy, w kwocie xxx miesiecznie. Moze zaakceptuja?