  • Data: 2007-10-09 12:54:57
    Temat: Re: Przelewy z karty kredytowej Citi ?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Napisalem, ze zdales swoje platnosci na pko sa i do dyskusji
    > wystarczy, ze poprawisz nazwe zlecenia, ktorym to robisz.

    Nie bardzo wiem, co mam poprawić?
    Takie zlecenie nazywa się w PekaoSA chyba "zleceniem stałym" i tyle.

    > A wiec, wracajac do meritum - skoro jakims "cusiem" rachunki oplacasz
    > poprzez pko sa i przynajmniej jak dotad byles z tego bardzo
    > zadowolony, to wlasciwie przelewy z Citi, ktore standardowo
    > udostepniaja swoim klientom w ramach promocji (dokladnie tak jest to
    > nazwane na ich stronach - promocja bezterminowa) zabardzo cie nie
    > interesuja, ani nie dotycza.

    Już napisałem kilka postów wyżej, że kartę wziąłem m.in. ze względu na te
    przelewy (choć to nie było decydujące).
    Z PekaoSA jestem oczywiście zadowolony. Tych zleceń stałych zrealizowali mi
    około 200 i na pewno na jednym się poślizgnęli o 1 dzień.
    Największą ich zaletą jest to, że niczym oprócz wystarczającej kwoty na
    rachunku nie muszę się martwić, nawet gdybym wyskoczył na rok do amazońskiej
    dżugli, a najbardziej zaawnsowanym technicznie gadżetem, jaki miałbym przy
    sobie, była proca. Ani dniem spłaty (zawsze następuje w ostani mozliwy
    dzień), ani kwotą do spłaty ani komu ją spłacić...
    Są jednak również takie przelewy jak właśnie owo ubezpieczenie (tak
    naprawdę, to chyba tylko jeden mam taki ;) ), że kwotę do zapłacenia jak i
    dzień zapłaty znam na rok do przodu. I to mógłbym "puścić" przez Citi. Z
    korzyściami dla mnie - możliwość posadania kilkuset złotych więcej w gotówce
    (rzadko, ale czasem się przydaje), niewielki zysk na przetrzymaniu gotówki
    na eMax/eMax+, niewielki zysk ze sprzedaży punktów 5Plus.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko