  • Data: 2013-03-09 17:23:03
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Przelewy SEPA sa w tylko w opcji SHA, ale nie ma tu bankow
    > posredniczacych, czyli odbiorca dostaje dokladnie kwote jaka
    > wysylasz. Jezeli jego bank pobiera prowizje za przyjecie SEPA, to juz
    > nie twoj problem. Odbiorca otrzymuje dokladnie kwote jaka wyslales,
    > natomiast, bank osobno potraca mu prowizje za przyjecie SEPA. Nie
    > jestem prawnikiem, ale wg mnie placisz mandat, tyle ile masz zaplacic
    > przelewem SEPA i juz. Twok koszt wtedy jest ok 5zl.

    Ostatnio płaciłem SEPA dwa lata temu i było potrącenie,
    ale firma znajoma, to się nie upominali o jakieś drobiazgi.
    Ale pytali się gdzie wcięło te pare euro, więc nie do końca
    jest jasne jak bank pokazuje te prowizje a w przypadku mandatu
    wolałem nie ryzykować, bo za dużo
    potem wyjaśnień i może nawet uruchamia się jakś durna procedura
    jak nie ma pełnej należności.
    Zaryzykuję następnym razem :-)