eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelewy zdefiniowane, hasła i książka adresowaRe: Przelewy zdefiniowane, hasła i książka adresowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.man.poznan
    .pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: RAdek <r...@b...emarketing.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy zdefiniowane, hasła i książka adresowa
    Date: Mon, 22 Mar 2004 22:44:00 +0100
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <4...@b...emarketing.pl>
    References: <7...@w...emarketing.pl>
    <c3mur2$bp8$1@topaz.icpnet.pl>
    <1...@w...emarketing.pl>
    <c3ni6k$gh9$1@news.onet.pl>
    Reply-To: RAdek <r...@b...emarketing.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc-107.chomiczowka.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.telbank.pl 1079991843 28970 195.136.32.107 (22 Mar 2004 21:44:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Mar 2004 21:44:03 GMT
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Comment-To: Krzysztof
    In-Reply-To: <c3ni6k$gh9$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:291484
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj Krzysztof,

    W Twoim liście datowanym 22 marca 2004 (21:26:48) można przeczytać:

    >> No właśnie w mBanku :) Ale nie słyszałem o takiej opcji wcześniej, więc
    >> wydawało mi się, że mam oryginalny pomysł :).
    >> Widzę, że w takim razie trzeba męczyć usilnie mBank.

    > W tym przypadku mBank jest "odporny na wiedze". Pisalem do nich o tym
    > problemie ponad rok temu, przyjeli, ale widac nie maja zamiaru uwzglednic
    > tego przy najblizszej zmianie systemu internetowego. Pozostaje uzywanie
    > mBanku do przelewow na wlasne konta, ewentualnie modyfikowanie zlecen
    > stalych (tak robia moi koledzy) lub korzystanie z innych bankow, gdzie lista
    > odbiorcow to standardowe wyposazenie. Po wprowadzeniu oplat za przelewy bank
    > ten stal sie dla mnie nieatrakcyjny i powoli sie z niego wynosze. Chyba inni
    > zaczeli robic podobnie, bo otwieranie konta w VWB trwalo 1,5 miesiaca. Na
    > szczescie internet daje mozliwosci porownywania ofert i zmiany banku.


    Widzę, że jednak trzeba się przyjrzeć ofercie konkurencji.

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1