  • Data: 2005-04-18 18:58:21
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Bph to fikcja?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl> wrote:

    > Dzis byłem w Bepehu celem uzyskania informacji o przeniesieniu (likwidacji)
    > karty z inego banku w zamian za ich produkt "darmowy". I co się

    Ogólnie - uświadom może tę pracownicę. O produktach, które oferuje jej
    firma.
    Mi się udało 'przenieść' kartę bez problemów.
    'Przenieść', dlatego że zostawiłem sobie starą (Visę w Multibanku), a
    wziąłem nową MC u nich. Za darmo oczywiście i bez choćby _jednego_ papierka
    (no dobra - musiałem pokazać dowód i wypełnić jakiś wniosek/formularz).
    Za to z uzyskaniem dostępu internetowego do rachunku tejże karty kredytowej
    użerałem się prawie 1.5 miesiąca... (ale w końcu dzisiaj udało mi się
    uzyskać ten dostęp).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based