eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta › Re: Przeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta
  • Data: 2008-03-19 17:54:00
    Temat: Re: Przeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta
    Od: Jarek Godrych <j...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    18 Mar 2008 22:24:38 +0100, m...@o...eu napisal(a):

    >A właśnie... Czy ktoś z was spróbował już to zrobić? Jeśli tak, to jak to wyglądało?

    Szybko i sprawnie, ale bez cienia zainteresowania wcześniejszym kontem w
    BPH.

    Natomiast przyznam, że podczas wizyt w dwóch oddziałach BPH byłem
    świadkiem ze trzech rozmów pracowników ze zdenerwowanymi klientami
    przeniesionymi do Pekao, których pracownicy nowego banku nie potrafili
    obsłużyć, więc szukali pomocy w "starych" oddziałach. W mojej ocenie
    nastawienie pracowników BPH do tych klientów innego już banku było
    bardzo sensowne i uprzejme.
    --
    JG