  • Data: 2013-01-22 21:28:31
    Temat: Re: Przenosiny KK - ubezpiecznia
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-20 23:29, Matt stwierdził, że:

    Dlatego odpuściłem sobie car assistance (a jak się okazało mam to w
    ramach posiadanego RORu) i zdecydowałem się na Miles and More Premium w
    Multi (przyzwoite ubezpieczenie world travel, zwolnienie z opłaty za
    wznowienie po spełnieniu kryterium ilości transakcji).
    Pierwszy zgrzyt - wniosek z wczoraj, do dziś decyzji brak. Infolinia
    szczegółów, poza tym że jest weryfikowany, nie zna. Dam im jeszcze jeden
    dzień :-)

    --
    Marcin Nowakowski