  • Data: 2007-10-24 08:48:00
    Temat: Re: Przenoszenie do Polbanku niezadluzonej KK - Uwagi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Pa , 10:32, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
    > U ytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisa w wiadomo
    cinews:1193214137.338486.292730@e9g2000prf.googlegro
    ups.com...

    > W moim przypadku niech tnie wchodzi w rachub dostarczenie PIT, bo raczej
    > nie sko czy si taka czynno przyznaniem karty z limitem 40k. :-) Ja si
    > opieram na procedurach uproszczonych, bez dokumentowania dochodów. Polbank
    > nie ma w ogóle dla mnie atrakcyjnej oferty na KK. Na Getin chcia em si
    > skusi przez przelewy, ale tak czu em, e to niemozliwe aby si uda o.

    Moze z innej strony sprobuj?
    Kolega ma konto firmowe w mBanku. Przychody wchodzace na konto
    miesiecznie czterocyfrowe, raczej z polowy tego zakresu.
    Na podstawie wplywow dostal po kilku miesiacach limit kredytowy 80k
    oprocentowany okolo 10% i KK na 10 k - w sumie 90 k kredytowania przy
    stosunkowo malych wplywach.