  • Data: 2009-06-18 14:22:08
    Temat: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy pisze:
    > Klucz leży w tym dlaczego w 2007 sami doprowadzili do przyspieszonych
    > wyborów i dlaczego teraz nic takiego nie proponują.
    > :)
    >
    > BTW być moze chodziło o te kilkadziesiąt balonów z subwencji, ale bardziej
    > to wolałbym wiedzieć, który grubas dał im cynk o szczycie koniunktury w 2007
    > i dlaczego PO nie miała tego cynku.
    >
    > Być może odpowiedź jest gdzieś powiązana z tym śladem, ale raczej jej nie
    > poznamy.
    > http://poznan.naszemiasto.pl/wydarzenia/790864.html
    >
    > Pozdrawiam

    Po prostu Pan Prezydent RP Profesor Lech Kaczyński i jego brat Jarosław,
    dużo lepiej znają się na gospodarce od swoich politycznych oponentów
    wspieranych przez fałszywe autorytety, co było do udowodnienia. Cieszę
    się, że sami do tego doszliście, z niewielką tylko moją pomocą. Dziękuję
    za dyskusję :)