eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzepraszamy, ale nasze centrum ...Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
  • Data: 2002-03-11 13:48:27
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin --> Mon, 11 Mar 2002 10:00:14 +0100, w
    <a6hrmh$b2k$1@news.tpi.pl>, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(-a):

    > > A po co ma definiować jednorazowego kontrahenta, skoro nie chcę? To
    > > jest BRAK.
    >
    > fakt, wklepujac jednorazowy przelew bez zapamietania kontrahenta
    > mozesz zaoszczędzić 1 lub 2 kliknięcia

    I znacznie więcej czasu.

    > Wg mnie jednak zapamiętanie na jakiś czas odbiorcy przelewu to jest ZALETA

    To mam w historii.

    > > > > brak potwierdzenia wpłaty do wydrukowania
    > > > To fakt. Mozna jednak zamowic potwierdzenie poczta lub faksem.
    > > To nie jest wytłumaczenie.
    >
    > jak raz na pare lat potrzebuje potwierdzenie to robie przelew w pl@net a w
    > oddziale od reki drukuja mi za darmo potwierdzenie.

    Czyli i tak gorzej niż u konkurencji.

    > Co wiecej raz zalatwilem sprawe tak ze zrobilem przelew pl@netą i
    > uzgodnilem telefonicznie ze corce dadza potwierdzenie w innym niz moj
    > oddziale - spróbuj tak w innym banku

    Po co mam kombinować, skoro nie muszę?

    Reasumując: nadal umniejszasz wady Fortisu, nie przedstawiając żadnych
    z jego mocnych stron. Problem w tym, że uzywałem go i zrezygnowałem,
    ponieważ ma mnóstwo słabych stron, a mało (w ogóle?) silnych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1