eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys. › Re: Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
  • Data: 2014-05-23 15:50:43
    Temat: Re: Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:llmscg$t79$...@s...chmurka.net...
    >Wczoraj jakiś gość z mBanku:
    >- Możemy porozmawiać?
    >- Możemy, ale i tak nic nie ustalimy :).
    >- Mam do zaproponowania bla, bla, bla ......... (zrozumiałem, że coś
    >inwestycyjnego).

    Wypadaloby zeby to byl Trigon - to ostatnio wciskaja.
    Chyba ze jakies "regularne oszczedzanie"

    >Średnio roczny zwrot rzędu 7% to po 2 latach ma pan już 23%.
    >- Jak Panu to wyszło!? Według mnie to wyjdzie coś rzędu 15%
    >- To jest procent składany i kapitalizacja miesięczna.
    >W międzyczasie już wziąłem kalkulator: ".07/12=+1=x^y24="
    >- Mi z 7% z kapitalizacją miesięczną do 2 latach wychodzi 14,98%.

    No ale wiesz - w pierwszym roku 7%, a jak to zainwestujesz, to w
    drugim roku juz dwie kwoty procentuja i 2 razy 7%, a ze to procent
    skladany, to juz wychodzi ponad 3*7 i 23% jak najbardziej :-)

    Ale jesli to jakis produkt z grupy "regularne oszczedzanie", to i o
    owszem - 23%.
    Przy zalozeniu ze wplacasz teraz kwote, a za rok druga taka sama, wiec
    po 2 latach masz 23% wiecej ... a srednioroczna kapitalizacja 7% jak
    uczciwie liczyc :-)

    Tak czy inaczej - 7% wiecej niz 3%, ale z ryzykiem ... tudziez z
    szansa na jeszcze wiecej :-)

    J.