eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys. › Re: Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
  • Data: 2014-05-23 10:31:29
    Temat: Re: Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
    Od: "Vikku" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zmienia to faktu, że instytucje bankowe kombinują coraz więcej, jak
    > zrobić w trąbę przeciętnego Kowalskiego. Bo co im kto zrobi? Była umowa?

    Kilka dni temu dzwonili do mojej siostry z Open Fajans.
    Ze niby super oferta na zostanie / przejście do OFE.
    Wczoraj siostra wróciła z rozmowy i ..... na pytanie kto Panu płaci za to,
    że namawia Pan na OFE facet odpowiedział, że nikt :-)
    Jak zaczęła mówić, że musi się zastanowić, policzyć etc. gość szybko, że
    umowę trzeba tu i teraz, bez zwlekania, po co rozmowy z innymi, ja wszystko
    wytłumaczyłem, tu umowa, to dla Pani korzystne itp.
    Normalnie jak u Pana Ryśka w komisie pod Radomiem :-)
    Zobaczycie - efekt tych działań będzie taki, że ludzie znienawidzą banki.
    TAk jak teraz jest z tymi firmami od poduszek i garnków.