eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga przed InteligoRe: Przestroga przed Inteligo
  • Data: 2003-01-20 22:48:46
    Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A co do numeru - koniecznie musi być na pierwszej stronie??? pomoc ->
    > kontakt.


    Zawsze wydawalo mi sie ze w branzy uslugowej (a taka jaknajbardziej jest
    bankowosc) to najwazniejsza funkcja jest upraszczanie zycia klientowi.
    Dodanie na kazdej stronie (nawet w stopce) krotkiej wiadomosci typu:
    "INFOLINIA: 0801 121 121" napewno nie sprawi problemu, a wrecz ulatwi wielu
    osoba zycie. W szczegolnosci informacja, jak uzyskac dodatkowe wiadomosci za
    pomoca infolini, przydatna jest podczas wypelniania formularza zgloszenia.

    Takze moze sie nie znam i zbytnio nie umiem poslugiwac sie stronami
    internetowymi ;-) ale umieszczenie informacji dotyczacej jednej z
    podstawowych drog kontaktu z klientem dopiero po trzecim kliknieciu (strona
    glowna -> pomoc -> kontakt) jest IMHO troche bledna strategia ze strony
    banku. Wrecz wyglada na to ze bank pragnie ukryc numer infolini, a w
    przypadku banku internetowego, bankowi powinno zalezec na budowaniu
    zaufania.

    Pozdrowionka,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1