  • Data: 2006-02-03 13:03:03
    Temat: Re: Przez internet mozna krasc do woli
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2006-02-03 00:58- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Dawid Kulbicki, gdy pisał(a):

    > No to polecam BPH (uff... co ja mówie ;)). Używam od pewnego czasu i
    > jest to jak dla mnie jedyny produkt BPH, który mogę z czystym sumieniem
    > polecić. No i podobno nie ma problemu z reklamacjami transakcji
    > internetowych, a ubezpieczenie podróżne jest w cenie karty i jest
    > całkiem niezłe, jak za te pieniądze (czyli za darmo w pierwszym roku, a
    > później cena jest uzależniona od obrotów).

    Mówiąc szczerze też jestem najbliżej tej oferty, chociaż dotychczasowe
    doświadczenia z ich kartami pozostawiły po sobie ambiwalentny osad. Co
    do zasady, to Nordea mi się podoba, ale płatne ubezpieczenie jest
    złodziejskie :-(

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****