  • Data: 2010-02-28 16:26:14
    Temat: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > No może 30 lat temu, pardon ....

    Ja, Endriu, dowiedzialem sie o sobie w ostatnich kilku latach wiecej,
    niz w przeciagu
    poprzednich lat 60-ciu:

    * Nie jestem jednym z was ale waszym bratem bo moja ojczyzna to Wielkie
    Xiestwo
    Litewskie, na dzisiejsze Bialorus. Mam dowody w reku, ze moj dom to
    Kutovnitsa nad Prypecia,a wczesniej
    Ziemia Smolenska.

    * za goscine w Pomrocznej po rewolucji bolszewickiej 1917r zaplacilismy
    potem zolnierza
    w wojnie bolszewickiej 1919-20 i w Powstaniu W-skim. Krew tez oddalismy
    w Katyniu
    (mjr lek Tadeusz Daszkiewicz, moj wuj)

    * mam polskie obywatelstwo w reku ale wlasnie wjechalem do Pomrocznej
    jako poddany mojej Krolowej,
    ktorej 35 lat temu sprzedalem moj Klejnot. Polskiego paszportu juz
    pewnie nie bede odnawial, poczekam
    az Lukaszenka zdechnie i Bialorus przylaczy sie spowrotem do Korony.
    Mysmy nigdy nie zerwali Unii Lubelskiej.
    Przeciwnie, 3-trzech braci Robakow walczylo w Cudzie nad Wisla w 1919 a
    wczesniej jeszcze ,w Powstaniu Styczniowym
    Bialorus tez byla z Korona razem.

    3m sie

    fatso