  • 1. Data: 2010-02-27 13:27:05
    Temat: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,54,107949524,10794952
    4,Defenestracja_praska_czyli_jak_rozmawiac_z_wladza.
    html

    fatso

  • 2. Data: 2010-02-27 18:52:13
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,54,107949524,10794952
    4,Defenestracja_praska_cz
    yl
    > i_jak_rozmawiac_z_wladza.html
    >
    > fatso

    Jaki to ma wpływ na notowania Wigu w najbliższym czasie?

    Niemniej przeczytałem.

    Czy mówisz o tym Nawrockim?

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/wspomnienia_980
    123/

    "Pasja odwagi"
    Cytat : W książce "Polak z Polakiem" (1990) był pierwszym z publicystów,
    który dał wyraz swoim wątpliwościom wobec mitu Lecha Wałęsy. Ujawnił, że
    herosi legendarnych sierpniowych dni już wtedy podejrzewali siebie nawzajem
    o wszystko co najgorsze. Za publikację tych spostrzeżeń stracił pracę
    w "Tygodniku Solidarność" Jarosława Kaczyńskiego. Ostre pióro i niepokorne
    poglądy sprawiły, że Grzegorz Nawrocki lądował na bruku i wcześniej. Koniec
    cytatu

    Często tu piszesz (i na innych forach) i wiem, że byłbyś ostatnim, który
    miałby wątpliwości Nawrockiego.

    Czy do Warszawy przyjeżdżasz tylko do dentysty? Nie ma ich w Great Btytani?
    Bo tu (w Szwecji) jest nawet sporo naszych.

    Pozdrawiam

    kc

  • 3. Data: 2010-02-27 19:52:25
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:
> [...]
    >
    > Czy do Warszawy przyjeżdżasz tylko do dentysty? Nie ma ich w Great Btytani?
    > Bo tu (w Szwecji) jest nawet sporo naszych.

    Tak, to ten sam facet. Dodam do panegiryku wspomnien:

    pozno juz sie zrobilo a bylismy w w-skim klubie Medyk, rok 1972, gdzie
    sie kompletnie schlalem,
    niemalze w trupa. Grzes nie mial jak wracac do Falenicy wiec zaprosilem
    do siebie,
    na Zoliborz- Zatrasie gdzie pomieszkiwalem katem u bliskiej rodziny
    Boleslawa Bieruta.
    Nawrocki mial dzielic ze mna moje waskie loze. Loze moze i waskie ale w
    wraz z moja
    ukochana Dorotka osiagnelismy tam kiedys wynik 8:3 w orgazmach, wiec
    barlog moze nie
    krolewski ale tez nie zebraczy.
    No i budze sie w srodku nocy prawie sparalizowany a tu Nawrocki na
    mnie lezy, dyszy i serio zabiera sie
    do aktu milosci nader jak dla mnie nienaturalnej.
    Zepchnalem amanta z trudem, usnalem bez bolu w odbytnicy. Dopiero
    pozniej zaczalem analizowac
    pewne fakty i polslowka. Prosze pamietac ze mimo ze po wiezieniach i
    lagrze wojskowym to ja w tych
    sprawach bylem niczym dziecko naiwny. Dzis nie mam watpliwosci- Grzes
    Nawrocki byl bi-sexem.
    Okazuje sie tez ze byl na Liscie Wildsteina. Ale ze wybitny talent to
    moge zaswiadczyc, ze to szczera prawda.

    A co tam Panie Kolego u Patrycjusza Kosmowskiego? Podobno teraz gdzies
    u was, w Szwecji.
    Z Patrykiem uprawialismy inna perwersje: pokazywalismy sobie ukradkiem
    pisane wiersze. Rumieniac
    sie ze wstydu i nie przyznajac jeden drugiemu, ze mysmy ich autorzy. To
    tak jak dzisiaj podrostki gdzies
    za szkola w szopie na rowery pokazuja sobie nawzajem kutasy i pala tam
    pierwsze papierosy. Podobne doznania
    uniesienia i wstydu. Tacy mlodzi Filareci. Tyle ze on wpisany do
    historii Polski a ja pozostalem nikim.

    fatso

  • 4. Data: 2010-02-27 20:55:40
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Z twoich barwnych wspomnień wynika, że mamy ze sobą na pewno jedną wspólną
    rzecz : idiotyczną młodość. Rożnica jest taka, że ja jej nie pamiętam tak
    dobrze (bo po co?). Wyobraź sobie, że kiedy kilka lat temu jeden z moich
    kolegów ze studenckich czasów został ministrem, bardzo długo zastanawiałem
    się skąd znam tego faceta. Imponujesz mi swoją pamięcią tak odległych czasów
    (a może to zdolności do tworzenia literackiej fikcji?).

    Z kolei najlepszy mój kolega wyemigrował do GB swego czasu i tam się ze
    skutkiem na siebie szarpnął. Ot, kolej rzeczy, jeden ministrem, drugi...
    Nie miej więc pretensji do historii, że do niej nie wszedłeś, mogło być
    gorzej.

    Opisana przez ciebie sytuacja z Nawrockim świadczy (o ile prawdziwa) nie o
    jego orientacji, a o tym, że był bardziej schlany od ciebie.

    Patrycjusz Kosmowski? Nie znam człowieka, ale z netu możesz się dowiedzieć,
    że był (może jeszcze jest) konstruktorem w fabryce karoserii autobusowych w
    Markaryd.

    Pozdrawiam
    kc

  • 5. Data: 2010-02-27 21:20:34
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:
> [...]
    > że był (może jeszcze jest) konstruktorem w fabryce karoserii autobusowych w

    Kolego, rzeczywistosc bywa bardziej interesujaca niz fikcja.
    Nawiasem mowiac, Radek Sikorski bedac u mnie w domu te male 27 lat temu
    obszczekal mnie pozniej jako "dorobkiewicza". Chyba mial racje.

    fatso

  • 6. Data: 2010-02-27 21:43:50
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Radek Sikorski

    Nie znam, ale też nie lubię człowieka. Oczy i wyraz twarzy, tego nie da się
    ukryć.

    Ale ja żyję bieżącymi wydarzeniami, nie historią. Polecam live z zatoki Hilo
    na Hawajach:

    http://hitsunami.info/#hitsunami

    PS. Lista Wildsteina? Moje nazwisko też tam jest (dwa razy), ha, ha, ha,
    ha. Moja żona też (podwójne ha, ha, ha, ha). A ilu jest Nawrockich w Polsce?

  • 7. Data: 2010-02-27 21:59:25
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

    > PS. Lista Wildsteina? Moje nazwisko też tam jest (dwa razy), ha, ha, ha,
    > ha. Moja żona też (podwójne ha, ha, ha, ha). A ilu jest Nawrockich w Polsce?

    Za to mnie tam nie ma. Ale moja mamuska jest -szara eminencja w miescie
    Bydgoszczy w swoim czasie.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-02-28 10:48:54
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Za to mnie tam nie ma. Ale moja mamuska jest -szara eminencja w miescie
    > Bydgoszczy w swoim czasie.

    A ptaszki swiergotają że Radzio Sikorski.....

    (którego, kto żona Anne robiła pod górę swego czasu Tymińskiemu):
    http://wirtualnapolonia.com/2010/02/27/stanislaw-tym
    inski-paszkwilanci/

    "[...] Jedna z "moich" paszkwilantek, Żydówka Anne Applebaum, już w 1990
    roku publikowała o mnie obrzydliwe teksty w skrajnie konserwatywnej
    amerykańskiej prasie. [...]"

    to chyba na liście Macierewicza wisi ....

    Wstydliwe zakątki

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-02-28 11:42:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    dlaczego tych wszystkich spraw nie ujawniają, tylko kiszą?

  • 10. Data: 2010-02-28 11:47:53
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > dlaczego tych wszystkich spraw nie ujawniają, tylko kiszą?

    Bo ta gra to nie dureń, tylko szachy :)

    kc