  • Data: 2011-07-14 20:26:00
    Temat: Re: Przy zakładaniu lokaty podsuwali klientom zły nr konta..
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <ivnisr$d01$1@inews.gazeta.pl>,
    " " <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Jeżeli mówimy o tym samym to to było zupełnie inaczej. Zamiast umowy z
    > bankiem
    > była umowa pożyczki prywatnej osobie z dużym procentem. Tyle, że nic nie było
    > podsuwane, a ludzie po prostu nie chcieli mieć 7% na lokacie bankowej tylko
    > 14% na lokacie spod stołu i podpisywali co chcieli.

    Ja mialem prawie dokladnie to samo przy zakladaniu lokaty OpenFinance.
    Chyba jakies 50 tys to bylo.
    Pan mi wydrukowal jakis numer konta na jaki mialem wplacic pieniedze za
    polisolokate. Numer konta nie byl bezposrednio zwiazany z OF. Potem ze
    dwa miesiace czekalem na 'certfikat' (wciaz nie byli w stanie wydac) i
    wciaz sie zatanawialem czy nie padlem ofiara oszustwa.
    Od tej pory trzymam sie z daleka od OF.

    TA