  • Data: 2008-12-22 19:04:03
    Temat: Re: Przydają się karty przed świętami, prawda ?
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cubus <c...@n...pl> wrote:
    > Jeśli jesteś pewien, że absolutnie nigdy, nie przekroczysz
    > GP i kredyt nie zacznie procentować (bo tylko wtedy posiadanie
    > KK daje symboliczne zyski) to właściwą kartą dla Ciebie
    > jest karta typu charge.

    Nigdy, absolutnie nigdy nie przekroczę GP. Dba o to sam bank
    (na moje zlecenie). Dziwne, co? Przy takiej konfiguracji usług
    jest to formalnie karta kredytowa, a funkcjonalnie obciążeniowa.
    Kicham na to, jak się ta karta nazywa, używam jej jak
    obciążeniowej.

    Gdybym bardzo chciał, to mogę zawsze skorzystać z funkcji
    kredytowej, ale jeśli już potrzebuję się zadłużyć, to są
    tańsze kredyty niż KK.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net