  • Data: 2004-09-02 07:45:40
    Temat: Re: Przygoda z Inteligo.
    Od: "Andrzej W" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    1-09-2004 mialem identyczną sytuacje jak kolega Marek Grobelski tzn
    próbowalłem wypłacic pieniądze w czasie awarii inteligo w bankomatach PeKaO,
    BZWBK a na koniec w PKOBP za kazdym razem odmowa wypłacenia środków.
    Dzwoniłem na infolinie dowiedzieć sie co się dzieje - "mamy modernizację
    systemu" (śmieszne w ciągu dnia???). Po powrocie do domu okazało się iż mam
    założone 2 blokady po 104.50. Zadzwoniłem do konsultanta ponownie zeby
    złożyc reklamacje dowiedziałem się iż będzie rozpatrzona w terminie 30 dni
    !!!!!!!!!!! tak jest w ichniejszym regulaminie i szybciej się nie da pomimo
    faktu iż jak współnie z konsultantem doszliśmy do wniosku ze wypłat o
    godzinie 15:13 i 15: 18 wykonać nie mogłem bo mieli "modernizacje".
    Oczekiwałem iż w takiej sytuacji gosc blokade sciągnie od ręki a on w kółko
    30 dni 30 dni.
    Skandal

    pozdrawiam Andrzej

    PS Ciekawe ile ludzi miało podobną sytuacje 1 wrzesnia