    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przypomnieli sobie o mnie :(
    Date: Thu, 7 Oct 2004 11:58:26 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:cjug30$nr6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > No bez jaj, a co to bank obchodzi. Wplaty to wplaty, nikt nikomu nie
    bedzie
    > grzebal w zrodlach ich pochodzenia (oczywiscie do pewnej granicznej
    kwoty).
    > Nie ma wiec takiego 'haczyka'.

    No cóż, ty do tego podchodzisz zdroworozsądkowo, a ja mam doświadczenia z
    przynajmniej dwóch banków, w których dopiero stwierdzenie, że nie zamierzam
    codziennie biegać do banku żeby wpłacić utarg, ale zrobię to raz na tydzień
    i wpłacę więcej na raz, poparte zaświadczeniem o wpisie do ewidencji,
    przekonały niedysponentki do uznania takich "okazjonalnych" wpływów za
    znaczące dla ustalenia limitu kredytu odnawialnego. Teraz jest już OK i
    każdy wpływ na konto "wchodzi do średniej" - nawet gdy przeleję kasę z konta
    małżonki na moje w tym samym oddziale banku :)

    T.