  • Data: 2011-12-14 17:34:23
    Temat: Re: Przyszłe zniesienia na rynkach.
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 13:02, gregor <c...@g...pl> wrote:

    > Ja tam się nie znam ale jak czytam, że nie będzie to rozumiem to tak, że
    > jednak będzie. Po prostu nastawiają wszystkich, że nie włączą drukarek a
    > one pewnie już pracują pełną parą ...
    >
    > ale mogę się mylić taka moja "teoria spiskowa"

    Komunikat był taki, reakcja zgodna z komunikatem. Przecież nikt nie ma
    pewności że za miesiąc się to nie zmieni, był i taki komunikat że FED
    jest gotowy na rekacje gdy w Europie sytacja się pogorszy. Jeśli
    będzie luzowanie ilościowe to będzie i jawny komunikat z FEDu w dniu w
    którym FOMC obraduje, a wcześniej na pewno wypowiedzi któregoś z
    prezesów rezerwy federalnej będą się pojawiać w mediach. Na pewno
    uwzględnając mandat fedu czyli wspieranie rynku pracy warto patrzeć na
    dane z rynku pracy w USA i na tej podstawie spodziewać się
    odpowiednich reakcji, tak jak i teraz miało to miejsce - decyzja
    została odsunieta ponieważ zaobserwowano umiarkowaną poprawę na rynku
    pracy w USA.

    Można się doszukiwac spisku, może i warto :) Może informacje są jawne
    tylko nikt na nie nie zwraca uwagi a później mówi się o tym jak o
    spisku.

    http://www.facebook.com/rynekglobalny