    From: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przyznac sie kto został z S ?
    Date: Thu, 30 Jul 2009 18:47:39 +0200

    Fidelio wrote:

    > Przy tej pogodzie zrezygnowałem ze śledzenia sesji i wybrałem plażę, ktoś
    > mi wyjaśni co się stało, że mamy taki odpał?

    Ależ proszę bardzo. Dane o liczbie bezrobotnych w USA są tylko trochę gorsze
    od przewidywań.

    Tak jak obserwuję WIG20 od paru miesięcy to nasuwa mi się jeden wniosek. Nie
    ma kompletnie żadnego znaczenia czy ogłoszone wyniki są dobre czy złe.
    Ważny jest sam fakt ogłoszenia. A to czy rynek pójdzie w górę czy w dół
    zależy od bliżej niezdefiniowanego ogólnego nastroju.