  • 1. Data: 2009-07-30 15:44:38
    Temat: Przyznac sie kto został z S ?
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
    wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
    będzie Ci lepiej :)

    pzdr
    DArs

  • 2. Data: 2009-07-30 15:49:24
    Temat: Re: Przyznac sie kto został z S ?
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dars pisze:
    > No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
    > wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
    > będzie Ci lepiej :)
    >
    > pzdr
    > DArs

    Ja... cały zarobek z Euromarku szlag trafi na S-kach

    Teraz se popłaczę ;((((((((((

  • 3. Data: 2009-07-30 15:49:39
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Dars wrote:

    > No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
    > wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
    > będzie Ci lepiej :)

    Ja miałem stopa idącego wzdłuż linii oporu więc zamknąłem ok 1835. Ale chyba
    nikt rozsądny dłużej niż do 1950 nie trzymał?

  • 4. Data: 2009-07-30 15:53:06
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Ja... cały zarobek z Euromarku szlag trafi na S-kach
    >
    > Teraz se popłaczę ;((((((((((

    Głowa do góry pamietaj co Cie nie zabije to Cie wzmocni.
    A "S" Cie chyba nie zabiło wiec nie jest źle......

    pzdr
    Dars

  • 5. Data: 2009-07-30 15:58:00
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    iktorn wrote:

    > Ja... cały zarobek z Euromarku szlag trafi na S-kach
    >
    > Teraz se popłaczę ;((((((((((

    Mimo, że tak trafiasz otwarcie futra to tracisz? Może wykorzystaj ten
    potencjał i zajmuj pozycje na fixingu, a na otwarciu zamykaj? :)

  • 6. Data: 2009-07-30 16:27:30
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
    > wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
    > będzie Ci lepiej :)
    >
    > pzdr
    > DArs

    Nie mam "S" ale wczoraj wyszedłem z akcji... K...wa, ale się dałem
    wyleszczyć!!!!!!

  • 7. Data: 2009-07-30 16:40:29
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
    > wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
> [...]

    Przy tej pogodzie zrezygnowałem ze śledzenia sesji i wybrałem plażę, ktoś mi
    wyjaśni co się stało, że mamy taki odpał?

  • 8. Data: 2009-07-30 16:47:39
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Fidelio wrote:

    > Przy tej pogodzie zrezygnowałem ze śledzenia sesji i wybrałem plażę, ktoś
    > mi wyjaśni co się stało, że mamy taki odpał?

    Ależ proszę bardzo. Dane o liczbie bezrobotnych w USA są tylko trochę gorsze
    od przewidywań.

    Tak jak obserwuję WIG20 od paru miesięcy to nasuwa mi się jeden wniosek. Nie
    ma kompletnie żadnego znaczenia czy ogłoszone wyniki są dobre czy złe.
    Ważny jest sam fakt ogłoszenia. A to czy rynek pójdzie w górę czy w dół
    zależy od bliżej niezdefiniowanego ogólnego nastroju.

  • 9. Data: 2009-07-30 17:12:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Jul 2009 18:27:30 +0200, w <h4shll$bdd$1@news.onet.pl>, "Fidelio"
    <t...@o...eu> napisał(-a):

    > Nie mam "S" ale wczoraj wyszedłem z akcji... K...wa, ale się dałem
    > wyleszczyć!!!!!!

    To idziemy razem opijać to :).

  • 10. Data: 2009-07-30 17:56:02
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Czy to nie ty napisales ponad tydzien temu pytanie:
    "kto jutro kupuje bo napewno nie ja?"

    A gdzie byl wtedy W20 kazdy wie, wiec po co na sile medrkujesz?

    Łączę pozdrowienia,
    Robert Krassowski,
    Alkortrade. Doradztwo Inwestycyjne

    http://www.alkortrade.biz