    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przyznajcie się, który to?
    Date: Sun, 3 Oct 2010 21:17:24 +0200

    news:4ca7d1e5$0$27042$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na przykład w wynajętym mieszkaniu w innym mieście, w którym dostałeś
    > lepszą pracę. Docelowo - w kupionym mieszkaniu w tym innym mieście.
    >
    > Albo w tym samym mieszkaniu - ale w większym.
    >
    > Scenariuszy jest na pęczki.

    I majac hipotetyczna swiadomosc hipotetycznego scenariusza godzisz sie
    mieszkac z rodzina na niecalych 30m^2 przez kawal zycia bo moze sie wydarzy?
    Jak bede sie przenosil gdzies za lepsza praca to i zarobie wiecej, innymi
    slowy wezme wszystkie za i przeciw. Byle oferta wiazaca sie ze zmiana
    miejsca zamieszkania raczej nie jest rozpatrywana przy piwie i nie wiaze sie
    z jej oczywistym przyjeciem innymi slowy jak ja przyjme to znaczy, ze bedzie
    warto. Poza tym moze i martwilbym sie mniejsza plynnoscia domu gdybym kupil
    go na gorce, a ze jest inaczej to raczej mi to wisi. Nie kupilem nic na
    gorce bo wiedzialem ze to gorka i na tej grupie o tym pisalem ze dwa lata
    temu, mozna to latwo sprawdzic gdyby co.
    Co ciekawe w mojej okolicy nieruchomosci takie jak domy czy dzialki bardzo
    poszly do gory bo zwyczajnie dzialek w okolicy miasta jak i w samym miescie
    po prostu zaczyna brakowac. Niczym dziwnym jest cena prawie milion zlotych
    za niewykonczony dom na uboczu miasta i o dziwo do jednej oferty w tym samym
    czasie przyjezdza czterech kupujacych i niemal przebijaja sie na miejscu.
    Taka sytuacje znam osobiscie. Kwestia czasu jest kiedy dom na zadupiu stanie
    sie atrakcyjna inwestycja.

    Pozdro.. TK