  • Data: 2007-03-14 20:36:27
    Temat: Re: Pseudo zabezpieczenia Inteligo
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik r...@o...pl napisał:
    > Wybacz ale to są żarty przelew bez weryfikacji z karty kodów
    > jest zawsze podejrzany a ,że duża kwota to zadzwonili.
    > Do mnie Citi zadzwoniło na Słowacji po wyjściu ze sklepu jak kupowałem tam
    > rower w częściach na 2 kzł.

    Do mnie zadzwonił Rajfi, gdy próbowałem dokonać zakupu za 1950 a limitu
    zostało ok 800. Podzieliłem więc transakcję na 2 - z KK Rajfiego 700 a
    resztę z innej karty. Po prostu zapomniałem, że nie wysłałem jeszcze
    przelewu spłacającego zadłużenie z poprzedniego miesiąca. Byłby jednak
    zonk, jakby to było za granicą, bo oni dzwonią z zastrzeżonego a takich
    połączeń to w roamingu nie odbieram :-).

    Przemek