eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie 1Re: Pytanie 1
  • Data: 2004-05-01 20:28:39
    Temat: Re: Pytanie 1
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
    news:40912bd6$1@news.home.net.pl...
    > Skubać można tylko klienta. Jak coś nie gra z drugiej strony --> bank się
    > tak chętnie kasą nie podzieli. I takie opłaty motywuje kosztami
    > operacyjnymi. A na dobrą sprawę, jak bank coś spartaczy albo się pomyli,
    to
    > klient też ponosi "koszty operacyjne" - strata czasu, dzwonienie, pisanie,
    > znaczki pocztowe, co tam jeszcze... Więc tak samo mógłby się domagać
    > "prowizji". Jeśli nie może - to jest to w tym sensie dziki zachód.

    Po problemach z odnowieniem debetowej VC w Multi napisalem reklamacje, ze
    mnie to kosztowalo (czas, dojazd do oddzialu, telefony etc) i w wyniku tego
    dali mi ją za darmo. Wiec nie demonizuj tak.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1