    From: "marcintoja0" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie - Kredyty
    Date: Thu, 3 Jul 2003 20:45:36 +0200

    > Posiadam stałą umowę o pracę na okres 3-lat.
    > Gdzie mogę na jej podstawie ubiegać się o kredyt do 5 tysięcy
    > z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu samochodu ?
    > Jaki bank ?
    > Jaka jest w tym wypadku procedura ?

    Jak napisałeś "dofinansowanie" czyli jak sądzę masz jakiś wkład, nie
    napisałeś przy tym od jak dawna pracujesz, co jest także istotne, ale jeśli
    interesuje Cię kredyt samochodowy, to od wkładu własnego 30% nie jest
    wymagane nawet zaświadczenie o zarobkach, zobacz np.:
    http://www.dominetbank.pl

    jeśli interesuje Cię kredyt gotówkowy, to istotne jest to czy masz już konto
    w jakimś banku, czy jest regularnie zasilane, od jak dawna, oraz czy może
    już brałeś jakikolwiek kredyt na zakup towarów "ratalny". Bo to wszystko
    może znacznie ułatwić otrzymanie kredytu.

    Pozdrawiam,
    MK